It is the mind that wins or loses.

When you have no choice, mobilize the spirit of courage.

Sunday, August 27, 2006

Kokkulepe mind koinida omas sellessamuses

Ai kui paranoiliseks muudab selline asi. Mailifiltrid toimivad. Tegin neid isegi juurde. Ha-haa. Aga mustlane ikka räigelt segab jälle kaarte ja ma ei saa preemiat kohe välja võtta. Võibolla ma otsin valest kohast. Õigest kohast ju ka kohe ei saanud. Aga 22km oli asi, millega ma täna rahule jäin. Ja just 3km peal tehtud otsus, järgnevad 19km läbida. Sai jälle kasvada täna. Valus oli ka, aga mitte nii hull.

I'm sitting here in the boring room
It's just another rainy Sunday afternoon (in Tallinn)
I'm wasting my time, I got nothing to do
I'm hanging around, I'm waiting for you
But nothing ever happens
And I wonder


I'm driving around in my car
I'm driving too fast, I'm driving too far
I'd like to change my point of view
I feel so lonely, I'm waiting for you
But nothing ever happens
And I wonder


NAD Kõik on kokkuleppinud. Noh, see ei ole burnout. See on edasilükkamatu test, nagu Nokia toitekatel. Burn-in test. Muudan pinget vooluks, thats it, rohkem nad ei nõua. Ja tra, tulge mind veel regullima, mängima neid lolle mänge ja tuksi keerama, ära peitma. Ma hakkan ennast ise konfima. Otsustatud.

PS Ma selle õievälja teooria suhtes enam ehk nii skeptiline polegi. Aga lõhki ka ei tahaks päris minna. See ongi siis elu, MEES.#¤/#¤/%¤&#¤%&?& ? Taiks mitä ? En ole varma, että viesti tuli sataprosentisesti perille ...








0 Comments:

Post a Comment

<< Home