It is the mind that wins or loses.

When you have no choice, mobilize the spirit of courage.

Friday, June 16, 2006

Exede rägastik ja minu geniaalsus

Nii, otsustasin endale installeerida kompilaatori.Mõeldud tehtud.Esimene tagasilöök oli see, et ma pidin seda ise teadma,leidma,aimama, et peale esimest rebooti tuleb veel setup käima vinnata. Teine probleem tekkis siis, kui selgus, et ma ei leia sealt kataloogist ülesse õiget faili, mida käima tõmmata. Nii, ja nüüd ma olin enda arvates maru geniaalne. Tekitasin faili kass.cpp ja andsin sisuks midagi suvalist.Sisuks oli, kui aus olla bittide jada "koekro".Ja nüüd ma tõmbasin recent documentide alt assotsiatiivselt selle faili lahti ja siis vaatasin, et mis exe nimega protsess juurde tekkis. Kamoon, ma ei pea olema kursis ju selliste asjadega praegusel hetkel. Lihtsalt keha läheb vahel imelikuks ja tahaks hirmasti progeda...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home