It is the mind that wins or loses.

When you have no choice, mobilize the spirit of courage.

Wednesday, May 31, 2006

Leonardo test

No nii, teate eks, kirjutate 100 kysimust paberile ja siis hakkate vaatama, et millised on viimased 10 ja viimased 20 kysimust.Uhh...ma tegin seda esimest korda yle aasta tagasi.Ka praegu tehes ma juba 25nda kysimuse juures arvasin, et mul on nyyd kysimused otsas.Aga polnud.Ja tulemused olid rabavad.Ei ytleskd nii, et oleks parem, kui poleks teinud.Väga lihtsad ja tõesed kysimused koorusid välja.Mõni oli ikka ülirabav ka.

3 Comments:

  • At 11:19 AM, Blogger tiff said…

    Mõigu KEK tunneb huvi, et mida siis avastati?

     
  • At 1:16 PM, Blogger Drift Away said…

    No parafraseerides ühte kena ja loomulikku blondi rahvusvahelist kurjategijat, kelle tegudest Uus Meremaal kuuldes kahvatuks ka Sandra Bullocki rollid, et tasub meeles pidada, mida nooremad naised sulle kusagil pubis räägivad.Nimelt, kuhu pühendada oma aega.Ja kellele seda pühendada.Lõppkokkuvõttes teed kõike iseendale.Ja Mõigu KEK ilmselt saab hiljem rohkem ka teada, kui ülejäänud blogilugejad ;) PS Kuna on leiutatud orkut, siis selgus, et mul on üsna mitu lugejat.A mina veel võõraid fänne ei oma, kes mind autoga kuhugi välja viiksid.

     
  • At 5:06 AM, Blogger tiff said…

    kahtlane

     

Post a Comment

<< Home