It is the mind that wins or loses.

When you have no choice, mobilize the spirit of courage.

Sunday, June 11, 2006

Parem kui jalgpall anyway


No rattaga sai jälle üle pika aja sõitma hakatud. Avastasin mere ääres krossivõimalused.Ennem pidasin seda mitteläbitavaks rattaga.Ikka väga lahe oli, ütleme nii, et parem kui jalgpall.Jalgpall ja jalgratas on ikka võrreldamatud.
Täna on pisut sandisti, kuna ma võtsin eile salli kaasa aga ei pannud seda kaela.Aga ma ei põe, asi oli seda väärt.Juhul kui nüüd rahvas mulle siia mingi aeg külla tuleb, siis ma teen neile sinka-vonka läbi metsa 25...30 km rattakrossi.Ma kujutan ette, et võtab kõhnadelgi higi lahti.

2 Comments:

  • At 10:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nonii... või et 25-30 km rattakrossi - ja võtab higi lahti. See on siis saarlase nägemus külalislahkest vastuvõtust saunaga?!

     
  • At 1:43 PM, Blogger Drift Away said…

    Monitoorijate maagilise kassi ,Midas Kapiti (valgete käppade ja kooreste vurrudega) andmetel pidi siis Saare õlu kõige paremini sarve hakkama.Võib panna ka joogipudeliks sarviku.Aga nägemuse puudumine oleks ju halb.Maaelu ei edeneks.Ma lisaksin ehk sellise mõtte, kui tohib.

     

Post a Comment

<< Home