It is the mind that wins or loses.

When you have no choice, mobilize the spirit of courage.

Friday, January 19, 2007

nii ja naa

mingi väga, VÄGA, kahtlane päev.
Sinna sisse mahuvad siis rohkem ja vähem kahtlased asjad.
- äripäeva lugemine praamil
- väike disain
- lõuna "Orto" sööklas
- kohtumine Danny de Vito kaksikvennaga, kes andis mulle päevale pärli
- väike autokoristus.
ja siis see algas...
Ülemiste parkla. Tuleb auto.Numbrituled sinist värvi, mingil õudsal autol. Peaaegu sama õudsel nagu mul. Ja sittagi ei valgustanud kusjuures.
Ning siis teine, mingi pirukas, vist peshoo. Kujutage ette, mida üks geenius suudab välja mõelda.
Summuti otsa oli pandud selline special silinder, ja seal oli väike auk, kus tuli heitgaase. Ning siis kui auto parklas manööverdades pidurdas, siis - voilaa !!! läks seal silindris sinine diood põlema ja andis sinist valgust, st kujutage ette, sumps sinas !!!
Kohe tuli pärnu mntl sõites lisa, vana kolmesajane bemm spinneritega !!! Veljetagused kusjuures. St. oli velg, ja seal taga spinner. Kui auto pidurdas ja seisma jäi, siis spinner (läikiv, of course) käis veel kümmekond sekundit ringi.
Nii, ja kui ma kirjutaks pikemalt sellest, mida ma kell seitse õhtul tegin, ilmselt tuleks siis Kafka mind isiklikult öösel kummitama. Käisin nimelt kuulamas üürnike ühenduse koosolekut, kus ma enam üleüldse ei imestanud, miks inimesed on osalenud revolutsioonidel or smth. Poliitiliselt korrektselt öelduna, et mu ekskremendid läksid saja tselsiuse juurde, kui slaavi ekskremendiskulptuur valjult kommenteeris mu küsimust : pa russki pashaalusta ! / (h)uibljää ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home