It is the mind that wins or loses.

When you have no choice, mobilize the spirit of courage.

Sunday, December 31, 2006

presidendikõne asemel

Jaanuar
Tallink broneering. Kesk-Soome. Auto täis laptoppe, unepuudus. Kebabid, ülekaal. Enesega ja maailmaga rahulolu skaalal -10/10 umbes -1.

Veebruar
Kohtumine oma raamatupidajaga.Enesekindluse suurenemine.Pädevuse tõus, millest polnud kasu.

Märts
Fly high, but forced-landing is useful skill as well.Espoost sõitsin rongiga Helsingisse laupäeva hommikul ja võtsin kurvasilmse mersu ja sõitsin sadamasse.

Aprill
Tegin need komandeeringuvõlad siniseks, mis ei kuulu mulle maksmisele.Väike bowling.

Mai
Mingi uus sebimine. Vanad näod on muutunud. Ärisid on rohkem.

Juuni
Uued tuuled, või vanad ?

Juuli
Sünnipäev.rohkem muutujaid kui võrrandeid.

August
Midagi ei klappinud. Juba ammu tegelikult.Paljudel ei klapi eluaeg, a ma siiski usun,et on võimalus valida.

September
Tagasi sünnilinnas. Soovitused kõrvataha pandud.Signaal-müra suhte halvenemine. Uus ukseklaas.Rulluisutamine n * 19,5 km

Oktoober
Ilma teatavate asjaoludeta poleksseda asja võibolla kunagi toimunud.

November
Mõte pole hulgas vaid kvaliteedis. Kvantiteedi üleminek kvaliteediks.
Mõnele sobis, mõnele mitte. Või tehti nägusid. Mul kama. Jah, nüüd
on kergem. oleks see toimunud 1996, siis oleks olnud maruraske, ma arvan.

Detsember
Õppetund lepingute ja oma tingimuste kohta.

Olulisim muidugi, jäi otseselt kirja panemata.Ka ridade vahele. Vist.

Aasta õppetund : keegi ei püstita sulle monumenti egaanna rahulolu tugrikuid selle eest, et jätad ennastkehtestamata, teostamata. Jätad üritamata.Kahetseda võid ainult seda, mida ei teinud, mida ei proovinud.

Üldiselt ma olen oma tunnistusega rahul. Enamus olid neljad.

Ma tänan kõiki, kes mind (jätkuvalt) välja kannatasid !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home