It is the mind that wins or loses.

When you have no choice, mobilize the spirit of courage.

Thursday, November 23, 2006

"käi p...... & närvi lähevad

"käi p......e mees" tule mõistusele! versus kuidas sotsiaalselt tundlikud tüübid närvi lähevad ja siis lambist näiteks kommuunist välja viskavad

nojah, aga ma ju soovitasin neil ka proovida meetodit trial-and-error.Võimalik, et keegi oli mingit sarnast asja teinud ja siis on see täiesti mõistetav,miks nad nii erutusid mu jutu peale.Mõistusele tulemine või mõistuselt tulemine,need on väga rasked teemad, vahel. Kunagi pole teada, millal mõistusest abi on ja millal kahju. Kaine pea ei tule ka tihti abiks.Sõnumite kohta aga arvatakse, et need pole kaine peaga kirjutet.Võimalik, ei, täiesti kindel, et ma vale meetodiga üritasin oma ühte külge ette keerata, aga ma olen sellest ka varem rääkinud ja see on mul olemas.Ma ei tea, mida selle telefon laual joomiskeeluga üritati öelda. Võimalik, et ma sain sellest jälle ilgelt valesti aru. Ma ju olin kaine.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home