It is the mind that wins or loses.

When you have no choice, mobilize the spirit of courage.

Monday, August 21, 2006

Maamehe DNA ?

Ei talu kuidagi seda, et Nõmmelt Muugale sõit kestab 1 tund ja 40 minutit. Mingi ahv oma maasturiga võtab nõuks veerenni juures panna pohhuilt üle haljasala, nii et pori lendab ja temal on neljas rida. Kirjutasin numbri üles, aga see jäi autosse. Ja milline mass autosid. Ma saan täiesti aru, et auto on mõttetu asi Tallinnas. Eestlastel, ka teistel peale minu, on üsna keeruline eluformaat. Minna selleks, et paar paberikest tõsta, iga päev oma rauast kuudiga linnapeale ja lõuna ajal tiirutada ja õhtul jälle see k*** läbi teha, no ma ei tea ... Suurlinna tulede võlu, my ass. Igaljuhul ma kõigest oma kärsitusest hoolimata olen vist hingelt maamees, et sellist virvendamist iga päev ei taha näha ja teha. Aga mõned virvendused on huvitavad. Võibolla pikas perspektiivis väsitavad. Aga ei tea, mis formaati see vajub ja kas väsitab. Matriitse on palju, milline saab olema lõplik kuju ja formaat, pole veel selge. Aga kuidas seda täpselt siis teada, mida teha ? Veteranpunkaril on üks luuletus, "TONT SEDA TEAB". Aga ma olen üpris kindel, et isegi mitte üks tont ei tea. Tont seda teab.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home