It is the mind that wins or loses.

When you have no choice, mobilize the spirit of courage.

Monday, August 14, 2006

Esmaspäev

1. Saudi araabia kutid ikka väga rikutud mõtlemisega. Ma ise ei osanudki niimoodi mõelda ... ma arvasin et mul auto on ainuke, mis mul tilluke on. 2. elav klassik Jüri Mõis paneb ikka sellist teksti viimases ekspressis, et anna olla. 3. Joker on sellise hääle ära õppinud, et ma pidin ennast puruks naerama. 4. Armastab / Ei armasta, on CD toorikud ju selleks loodud ...
PS Sissekande fondi pühendan tiffile ;)

1 Comments:

  • At 12:03 PM, Blogger tiff said…

    See font on jama!
    See on pigem selline caps locki moodi font.
    Aga see eelmine font oli klassikaline progeja font. See on selline font, et okse ka enam ei tule.
    Põhjalikumalt sai sellise fondiga tutvutud, kui töö juurde tekkis üks tüüp, kes toppis omal desktopil kõik selle kirjastiiliga. Ja kui küsisin, wtf?, siis ta ütles, et vanasti töötas progejana, aga avastas, et tahab väljas ka käia ja vahetas töökohta. Nüüd töötab planeerijana.

     

Post a Comment

<< Home