It is the mind that wins or loses.

When you have no choice, mobilize the spirit of courage.

Friday, April 07, 2006

süsteem

Süsteem ei informeeri sind.Aga kui lähed avaldust kirjutama, selgub, et oled riigile võlgu.Ja ma ei tea, kas nad näiteks kümne aasta pärast oleks öelnud, et ma olen neile nüüd ilgelt suure summa võlgu.Igatahes väga napakas ja inimvaenulik lähenemine.Lisaks tuli veel intressitasu eraldi maksta.Ajuvabaduse tipp.Sampo pank teenis boonust ja lasi peenikest naeru.Kusjuures ma küsin, mida ma selle papi eest riigilt nüüd saan ?Mulle järjest rohkem tundub viimasel ajal, et Matrixi puhul on tegu dokumentaalfilmiga. Mr. Anderson ....agendid on igal pool.Kõige hullem, et agendid on ka inimese teadvuses.

1 Comments:

  • At 1:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kuule sõber, Sampole boonust maksta on ju bueno. Kasvõi vanade ilusate aegade nimel ja puhtast patriotismist ;)

     

Post a Comment

<< Home