It is the mind that wins or loses.

When you have no choice, mobilize the spirit of courage.

Wednesday, December 14, 2005

Küsimuste top

Umbmäärane küsimus - Millal ?Vastus sõltub,kas käivad kiirlaevad, kas maolen seal, kas ma olen väsinud,kas ma jään hiljaks, sestmidagi tuli vahele.Midagi olulist.Näiteks jääd praamist maha või taksofirmateatab, et läheb pool tundi.Kodulehel väidavad,et ma saan nad linna piires ära rääkida kümneminsaga.Pipardavad, krt.

Eksistentsiaalne küsimus - kas ?Kas osakan, kas suudan, kas tahan,kas julgen, kas teen ? Täielik testenesehinnangule.Ja ambitsioonidele.Ja käegalöömisvõimele.

Eriti tobe küsimus, analüütikute oma,miks ? Miks ? Miks ? Aga miks ?Nojaa, sisetunne ütles.Ja siis kirjeldaseda sisetunnet.Kui tegeled ühe asjaga,siis öeldakse, miks kõigega ei tegele.Kuitegeled kõigega, öeldakse, et miks sa eikontsentreeru.(J.Reiljan)

Erutav küsimus - kas tõuseb ?Jah, tõuseb küll.Kui lohistad omakäru oü arvele ja hakkad sellega sealsõitma, siis tõuseb su madal riskigruppjälle 1.2 peale.Mis tähendab 2 korda suurematkuumakset.

PS Enamusele on tuttav, et raha vähe, kiire, sinna-tänna,higine,jooksed,sõidad, pidurdad, helistad.Helistad uuesti.Ja sees on piinavad kysimused "millal ometi saab läbi ?" või"kuidas küll ?".Ma nagu alateadlikult olen tahtnud alati ses suhtes vähemusse kuuluda.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home